Arcane League of Legends

متن ترجمه شده آهنگ Remember Me از d4vd

d4vd – Remember Me

Remember Me
منو به یاد بیار

دانلود آهنگ

[Chorus]

Remember me, remember me
منو به یاد بیار، منو به یاد بیار
I’m on my own, remember me
من تنها هستم، منو به یاد بیار
I’m too far gone, I couldn’t see
خیلی دور رفتم، نمی‌تونستم ببینم
Remember me, remember me
منو به یاد بیار، منو به یاد بیار
All the times I cut so deep
تمام اون دفعاتی که خیلی عمیق زخمی شدم
All my life I couldn’t breathe
تمام زندگیم نمی‌تونستم نفس بکشم
Remember me, remember me
منو به یاد بیار، منو به یاد بیار
Remember me, remember me
منو به یاد بیار، منو به یاد بیار

[Post-Chorus]

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh, oh-oh, oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh

[Verse]

I don’t wanna lie, that’s not me
نمی‌خوام دروغ بگم، این من نیستم
I just wanna be more than a memory
فقط می‌خوام بیشتر از یه خاطره باشم
If you dream about me when you fall asleep
اگه وقتی خوابیدی به من فکر می‌کنی
I hope you, I hope you
امیدوارم تو، امیدوارم تو
Never find someone who holds you like I held you
هیچ‌وقت کسی رو پیدا نکنی که مثل من تو رو نگه داره
All I want is peace of mind, can I tell you? (Tell you)
تنها چیزی که می‌خوام آرامش ذهنه، می‌تونم بهت بگم؟ (بهت بگم)
When you tell me that you love me, guess it wasn’t true (Wasn’t true)
وقتی به من گفتی که دوستم داری، فکر کنم حقیقت نداشت (حقیقت نداشت)
But I hope you
ولی امیدوارم تو

[Chorus]

Remember me, remember me
منو به یاد بیار، منو به یاد بیار
I’m on my own, remember me
من تنها هستم، منو به یاد بیار
I’m too far gone, I couldn’t see
خیلی دور رفتم، نمی‌تونستم ببینم
Remember me, remember me
منو به یاد بیار، منو به یاد بیار
All the times I cut so deep
تمام اون دفعاتی که خیلی عمیق زخمی شدم
All my life I couldn’t breathe
تمام زندگیم نمی‌تونستم نفس بکشم
Remember me, remember me
منو به یاد بیار، منو به یاد بیار
Remember me, remember me
منو به یاد بیار، منو به یاد بیار

[Post-Chorus]

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh, oh-oh, oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh

دانلود آهنگ


هنرمند

منتشر شده در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

One response to “متن ترجمه شده آهنگ Remember Me از d4vd”

  1. S Avatar
    S

    این آهنگو از اسپادیفای و یوتبوب آرکین حذف کردن به خاطر D4vd که اون قتلو انجام داد. یکی از آهنگای مورد علاقم بود حیف شد. البته Celeste بیچاره بیشتر حیف شد که اینقد جَوون زندگیشو از دست داد.

    به هر حال امیدوارم آهنگو بازسازی کنن..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *